De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tunturi 14TUSYO059 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Aicha 09-08-2021

Tunturi massage gun

Geschreven voor: Tunturi 14TUSYO059

Heb de Tunturi gun aangekocht omdat ik zelf nog al snel last heb van spieren die vast gaan zitten, met alle gevolgen van dien. Ook maak ik lange dagen waar ik veel recht sta de hele dag door. Na zo'n lange dag is het leuk om 'savonds men voeten omhoog te gooien en men man men rug en/of men benen te laten doen met men massage gun. Het is een enorm krachtig toestel met heel veel standen, persoonlijk laat ik het op de laagste stand stand maar men man kan de hardere standen wel makkelijk aan. Ook gaat de batterij enorm lang mee, heb nog geen 1 keer men gun moeten opladen en heb hem al van 13/07 en al meerdere malen gebruikt. Het was een goede aankoop ,waar ik nog lang geniet van zal hebben.

Pluspunten

• Batterij
  • Mogelijkheden
  • Verschillende standen

Minpunten

• Nvt